"P.S. Guess what"

Idag har jag startat mitt nya projekt. Att städa undan och rensa på mellanvåningen. Den våning som man knappt kommer in i just nu på grund av alla saker som samlats där.
Men jag är rädd för att jag kanske har tagit mig vatten över huvudet. Det är väldigt mycket grejer. Men jag ska försöka.
--------------

Det har varit storm här idag. Jag tog min röde vän ut på en sväg och handlade. Ville egentligen ta cykeln men var rädd att jag skulle börja åka baklänges i detta väder.
Tog en sväng förbi folkhögskolan och bjöds på fika av mamma.
--------------

Nu har jag precis sett klart filmen P.S. I love you som alla har pratat så mycket om.
Nu förstår jag varför. Fy bubblan vilken bra film!
Bör ses av alla!
---------------

Imorgon får jag se vad jag hittar på. Beror lite på vädret. Om vinden lugnat ner sig och det inte regnar ska jag ge mig ut med min kamera och mitt nya stativ som jag köpte av Sandra igår.
Annars ska jag projekta hela dagen.
---------------

Det har blivit andra planer för helgen. Det har varit osäkert om Skåne-resan några dagar nu och idag ringde Jessica med tråkiga nyheter. Både hon och Sofia har hoppat av resan och jag känner inte för att åka ensam... Vi skjuter upp den helt enkelt.
Det är synd, vi var ju så jävla nära.
Men det kommer bli en kul helg ändå. Flanders och Martin tyckte de tråkiga nyheterna var väldigt bra, så istället för Skåne planeras nu en gammal hederlig marknads-fest. Eller nåt i den stilen.
Det blir bra!

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0