Söndag, sysslolösa söndag.

Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls. Har knappt ens varit utanför dörren.
Tänkte att jag skulle plugga men jag hitta på en massa ursäkter för mig själv hela tiden och såg på film istället. Det är ju liksom ändå söndag.
-------------

Jag fick min julklapp av pappa idag. Och det var ingen liten julklapp heller. Jag som helt och fullt hade nöjt mig med teven. Men nej. Jag fick pengar. Mycket pengar, för mig.
Så nu är jag oerhört obekväm. Att ta emot pengar är inte riktigt min grej. Och så mycket också. Hur tänkte han där? Funderar på att be honom ta tillbaka dom och hålla koll på dom tills jag själv verkligen behöver dem. När jag någon dag ska köpa en ny bil eller nåt.
-------------

Imorgon blir det en heldag med Flanders. Nu duger jag liksom, när Elin jobbar. Haha.
Det blir en fika / lunch på Sandbäcks och sedan Emmas nya Monopol-spel. (Hör och häpna, Lisa ska spela Monopol för första gången i sitt liv).
På tisdag blir det förmodligen mellandagsrea i Mora med Flanders.
Sen är det onsdag, och då anländer unge herr Davidsson.
-------------

Klockan är som vanligt alldeles för mycket. Jag ska besöka Bilbo i Tolkiens värld nu, sen soooova.

Eskobar - Someone new
För att Eskobar är nog något av det bästa som har hänt Sverige. Någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0