Ny vecka. Nya uppdrag.

Helgen tog slut sådär fort igen. Eller lagom fort egentligen.
Nu är jag tillbaka på jobbet. Min sista vecka på NKP. Eller, nu kanske jag ljuger för det är ingen som riktigt vet om Magnus kommer tillbaka nästa vecka eller inte. Men förmodligen gör han det. Men jag hoppas att han inte gör det. Om man får säga så.

Egentligen ska jag vara på väg till Björneborg just nu, men när jag var på språng visade det sig att det inte fanns någon bil till förfogande, så jag får ta det jobbet imorgon istället. Det gör inte så mycket just nu känner jag, för jag mår inte alls speciellt bra just nu. Men samtidigt vill man ju göra någonting vettigt också..

Det var verkligen en slapp-söndag igår. Så lat har jag inte varit på ett bra tag. Men jag klarade verkligen inte av att göra någonting alls.

Varför får jag alla samtal som kopplas upp från växeln? Jag menar, är det så jävla smart, jag som inte har koll på någonting på denna redaktion.

Det är lite kaos på redaktionen. Från och med nästa vecka ska de byta system och börja sidplanera. Som tur är för mig ska de börja använda programmet Newspilot.
"Du kan ju det du, du kan visa oss" säger Blomqvist varje gång programmet kommer på tal.
Så man kan ju säga att jag har en viss fördel.

Funderar på om jag ska ta en promenad ner till Apoteket och köpa värktabletter. Det känns att det kommer behövas.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0