Tvådagars har sin baksida

Helt sjukt hur trött jag har varit hela dagen. Fram tills nu när jag ska sova. Så klart.
---------------
Dagen har spenderats med ett stort sällskap. Världens bästa Jonas kom på besök och det började med en lång fika på Sandbäcks. Sedan drog vi vidare till Sommarvägen och spelade kubb med Maria, Sara, Bråmå och Flanders. Efter det blev det pizza på samma adress innan Jonas åkte tillbaka till Vansbro.
Sedan drog jag vidare hem till Flanders för att ladda över lite bilder till honom från helgens äventyr.
Efter det har jag bara slappat framför teven och försökt ladda för den kommande veckan.
Det var tur att Jonas skickade ett sms imorse, annars hade jag nog inte vaknat alls idag. Men det var lite synd att både jag och han var så grymt slitna. Vi får ta en roadtrip senare i sommar. Jonas, när vi är lite piggare.
--------------
Det är alldeles för varmt just nu. Är som en hel bastu på mitt rum. Kan inte öppna ett fönster heller, för det blåser för mycket.
----------------
Fick se bilder som jag nästan hade glömt bort idag. Såna bra bilder. Från en nyårsafton. Jag bad många gånger om att få de bilderna. Men det fick jag aldrig. Kunde fått dem idag, men det känns inte riktigt som samma sak längre.
 ------------------
Imorgon måste jag verkligen ta tag i min superstrålande idé. Annars kommer det här inte alls funka.
-----------------
Hade säkert mer jagg skulle ta upp, men det är sent och jag blev upptagen med annat, så jag väljer att avsluta snabbt här.
--------------
Chipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0