Beslutsångest är väl alltid lika trevligt?

Jag har fortfarande inte bestämt mig angående jobbet...
Jag sprang runt i skolan idag för att kolla upp mina möjligheter. Det fanns några möjligheter men frågan är om det är värt det?
"Jag vill ju verkligen ha dig där", sa hon idag. Bland annat. 
Men jag vet ännu inte. Om det är värt det. Fast det är det väl alltid? Eller?
Och alla har rådat mig på olika sätt. Syrran säger en sak, mamma o pappa säger en sak. Mina pojkar säger varsin sak. 
Utslagsrösten lägger jag nu på kursledaren till nästa kurs. Om jag nu får tag på honom imorgon. 
För imorgon bestäms det.
--------------- 

Annars då? 
Har varit i skolan på en halvkul föreläsning. Sedan åkte jag och syrran till All världens mat och handlade. För en stund sen kom jag och syrran hem från födelsedagsmiddagen som jag bjöd henne på. Blev mongolisk mat för första gången. Jag åt en gigantisk grillad lax med ett överdrag av någonting som såg ut som mörk choklad men det var det inte. Hur som helst så var det gott och trevligt. Blev till och med bjuden på glass till efterrätt.
---------------- 

Imorgon blir det redovisning i skolan. Jag har inte gjort ett skit eftersom det är andra som väljer att göra allting. Inte mig emot. 

Nu måste jag iaf sova. 

Puss, hej.  

EN DAG MINDRE KVAR TILL HANDBOLLS-EM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0