...

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om påsken, planerade ting och resultatet på tentan.
Men nu har jag verkligen ingen lust.

Nu är jag mest bara förvirrad, frustrerad och förbannad.
Jag är så förvirrad så jag inte ens vet vad jag ska skriva...
För att tala någolunda klarspråk så kan jag väl säga att det är en hel del strul på hemmaplan nu.
Och jag vet inte vad jag ska känna. Tycka. Tänka. Och jag vet inte vem eller vad jag ska vara arg på.
Och ursäkta mig men syns jag eller? Är inte jag också en medlem i familjen?!
Vad fan är det för fel?! Gaaaaah!!!!

Fuck off!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Hur är det med dig? Bara att höra av dig om du måste få ur dig nåt, det vet du! Ställer alltid upp för dig!

Det som är FY FAN VA GÖTT är att jag har fått jobb, inte sommar jobb utan RIKTIGT jobb. Det är stort! Puss

2010-04-09 @ 18:27:14
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: Emma

Stockholms stadsbyggnadskontor, 1 juli, var där på praktik.. :P Blir nog bra det. Får berätta mer när jag väl börjat, det är i princip det jag vet just nu :)

2010-04-09 @ 19:26:28
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0