21/10-09

Livsgnistan hos min vän Joxen finns fortfarande kvar. Pappa hade pratat med bilfixar-morbror och han ville tydligen laga den. Det skulle tydligen inte vara så svårt.
Woho säger jag för jag hade faktiskt gett upp hoppet.
-----------

Det smids stora planer för helgen i Göteborg.
Jag är inte så värst laddad men det ska iaf bli skoj att träffa Isa och Ida.
Våra planer inför lördagen kommer innebära tre åsnestarka viljor som garanterat kommer att spreta åt totalt olika håll. Det kommer bli intressant.
Men eftersom jag inte varit i stan på över ett år ser jag mig själv som en utböling och tänker inte ens lägga mig i diskussionen. Försöka iaf.
------------

Idag har jag tvättat mycket och pluggat lite.
Mer intressant än så blir det inte.
------------

Starbucks kommer till Sverige. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.

Nu ska jag sova. Det blir en lång dag imorgon.

: Att fånga en fjäril :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0