Efter efter-tenta-vinet

Dagen som man har oroat sig så länge för är snart över.
Två tentor i en avklarades idag. Eller klarades och klarades, det har jag faktiskt ingen aning om.
Teori-delen tyckte jag gick bra. Dän blir jag förvånad och besviken om jag inte klarar. Metod-delen däremot blir jag förvånad över om jag klarar. Jag blev tvungen att chansa vilt och det hänger mycket på den stora 10-poängsfrågan.
------------

Vid 18-tiden kom Emma förbi på efter-tenta-vin.
Av någon anledning vilseledde jag henne och sa att jag bodde på nummer 28. Det gör jag ju inte alls. Jag bor på 32. Kan någon tala om för mig vad jag fick nummer 28 ifrån?!
Kom på misstaget flera timmar senare..
Och det är inte första gången jag glömmer bort självklara saker. På senare tid har jag alltför ofta glömt ord, betydelser och nummer. Black-out, eller vad?
------------

Imorgon är det återigen dags för ett besök hos sjukgymnasten. Jag är inte helt nöjd med min träningsinsats de senaste två veckorna, men vad gör man när man liksom har gett upp hoppet och motivationen?
-------------

Ni kanske undrar hur det gick i handbollsmatchen mellan Sverige och Norge från i söndags? (Bah, sääääkert att ni gör)
Om ni nu är så kassa och inte redan vet hur det gick så kan jag tala om att vi slog de där norrmännen. Ha!
30 - 25 till Sverige efter en fantastiskt tråkig match. Varför Sjöstrand inte kunde spela lika bra mot Tyskland är för mig en gåta.

Nu ska jag iaf sova och ladda för morgondagen med sjukgymnast och introduktion på nya kursen.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag önskar att jag hade börjat läsa din blogg tidigare så jag fick kommentera saker mer självklart. : ) Püss!

2010-03-28 @ 08:58:23
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0