Trettiofyra flak mugg

Jag har precis sett klart på filmen Yes man.
Lite smårolig var den, men inte mycket mer än så.
Det var lite Luke Rhineharts Tärningsspelaren över den. Fast sämre.
----------

Idag har jag varit ute på äventyr. Tillsammans med delar av projektgruppen. Vi var ute på en shoppingrunda och handlade grejer som behövs till helgens stora arrangemang.
Förutom en massa mindre grejer var vi dessutom på Ikea och rånade dem på 34 flag med tvåkronorsmuggar i porslin. Närmare bestämt 714 muggar.
Vi hade så klart inte förvarnat Ikea om detta, så ingenting gick speciellt smidigt till. Vi fick en bunt silkespapper och några halvkassa kartonger. Så var det bara att börja förpacka muggarna. 714 stycken.
När vi gjort ungefär hälften var halva gänget tvugna att åka. Sen var det jag och Emelie kvar. Med 714 muggar + lite till. Två kundvagnar och en lastvagn. 
Ska bli spännande att se hur många muggar som är hela imorgon.
-----------

Imorgon ska mitt hår försvinna. En liten bit iaf. Hoppas på det bästa.
Sen ska jag upp till universitetet och delta i ett löpande band. Då ska vi packa närmare 500 välkomstkassar till helgens deltagare.
 
Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0