"Tonight we sleep on sacred ground"

Sista natten med gänget. Nej det var väl fel ordval. Men iaf sista natten i den älskade lägenheten på Humlegatan.
Dagen har bestått av packning, packning, tjafs och packning. Det är flytt-tajm, helt enkelt.
Jag har fortfarande inte fattat att jag faktiskt blir Malungsbo igen imorgon. Jag kommer väl inse det när Malungs-paniken och Karlstads-abstinensen sätter igång. Det vill säga lördag eftermiddag. Och jag hatar det.
-----------

Men det dröjer ju inte alltför länge innna jag får åka iväg på ett litet äventyr iaf. För nu har jag bestämt mig att det blir 30-årskalas i Hörby nästa helg ändå.
Om jag ska vara helt ärlig har jag inte sån jättestor lust (förvånande, eller hur?) men jag vet också att det kommer att bli kul och att jag kommer att ångra mig om jag inte följer med. Det blir ju ändå roadtrip.
-------------
 
Klockan är mycket och det blir en hel del att göra imorgon.
Att ta farväl av denna lägenhet kommer kännas som när jag tog farväl av den älskade lägenheten på Bagarvägen i Falun. Bara för att de faktiskt är så lika.
------------

And i guess I´m no more sambos... Eller? Jag kommer nog tänka som att jag fortfarande är det. Fast denna gång är bostaden Malung. För där bor vi ju faktiskt båda. Ungefär.

Puss, hej.

Space age baby Jane - Sacred ground
Helt enkelt för att det är en så fruktansvärt bra låt och för att den passar så bra. Just idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nu blir det även dags för dig att dra runt med Karlstads-abstinens! Trist att du ska flytta, nu blir det längre att hälsa på :(

2009-05-24 @ 22:09:46
Postat av: Miss Smith

Namnet försvann... men det är i allafall jag Miss Smith som skrev inlägget här ovan/nedan

2009-05-24 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0