Mio, min Mio. Fast Sandras.

Dagen har spenderats i Mora med världens bästa Sandra. Och Mio så klart.
Sandra hade diverse möten att passa och jag fick agera hundvakt. Fast det var väl egentligen mest han som släpade runt på mig. Jag flyger ju mest som en vante bakom hans koppel. Det är en stark liten treåring vill jag lova.
Kom hem med en uppskrapad arm efter att vi suttit i den öppna bakluckan i bilen. När Sandra kom tillbaka blev han så glad och hoppade ner. På något sätt fick han min arm att slungas iväg mot luck-kanten och jag skrapade upp en bit av underarmen. Det är tur för honom att han är så söt och därför lätt att förlåta.
-----------
 
Vi fick lite tid över för fotografering också. Vi åkte ner till båtklubben och fotade seglarna på vattnet. Det var en och annan Mio i vattnet också, vill jag lova. 
Hade planerat att kolla runt i Moras butiker också, men det fanns inte tid. Det får bli en annan dag.


Resten av kvällen har bara varit slapp. 
-------------

Imorgon väntar en lunch med kusinerna, sedan mer fotande med Sandra till kvällen.
Det blir nog bra. 
------------

Det var den lilla uppdateringen om dagen. 
Nu ska jag sova. 

Puss, hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0