Tursam lunchrast

Jag har haft väldig tur på min lunchrast. Efter maten gick jag ner till bolaget för att handla nödprovianten till helgen. Lyckades roffa åt mig den sista Source sour apple och det fanns både Carlsberg och Guinness kvar. 
Har i flera dagar varit på jakt efter en ny lite tjockare svart tröja och nu när jag ändå gick förbi svängde jag in på JC (den enda stället jag inte redan letat på). Där hittade jag en sådan tröja som jag ville ha, det fanns en enda kvar i svart (vem vill ha chock-rosa, liksom) och det var storlek xs. Ibland ska man ha lite flyt. 
Sedan började det iofs tokregna när jag gick tillbaka till redaktionen. Men man kan ju inte ha turen med sig hela tiden, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Emma

(Ja jag kommenterar alla blogginlägg jag missat :P) Nej tur kan man inte ha jämt, men du fick iaf en tröja :)

2009-07-16 @ 21:36:27
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0