Hipp hipp hurra för "Måler"-Mait Eriksson!

Sedär. Det är faktiskt några som läser den här dammiga bloggen, trots allt.
--------------

Dagen har spenderats i Mora. Mormor fyllde år så mamma bestämde sig för att ta med oss dit och överraska. Jag övervägde att inte följa med eftersom jag har saker att göra här hemma, och dessutom ska jag ju faktiskt spendera de kommande fyra veckorna där, men jag prioriterade och följde med ändå. Mamma och Linda sa iofs att vi bara skulle vara där ett par timmar. But they lied.
Vi åkte strax före tolv och kom hem halv elva. Några timmar, my ass.
Vi sprang så klart runt i Mora och lekte turister. När vi till slut kom hem till mormor var tårtan nästan uppäten och klockan mycket, men det var trevligt ändå.
----------------

Jag fick iaf tag i, hör och häpna, två par skor som jag faktiskt kan gå i. Och billiga var de dessutom.
Fast jag just nu önskar mest av allt att jag kunde gå i skor med klack. DET ÄR INTE RÄTTVIST!!!!
Jag har också äntligen köpt nya patroner till min skrivare. Så jag kan skriva ut fina bilder igen. Det var svindyrt men jag kände ändå att det var värt att offra det.
En och annan gåva inköptes också, men mer säger jag inte.
Dessutom köpte jag och syrran tre dvd som vi nu ska bråka om. Johan Glans, bland annat. Som det iofs visade sig att jag redan hade sätt, men jag skrattade minst lika mycket ändå. Glans är bäst!
Mora-tidning-vikarien-och-vännen-Dan lyckades också hitta mig på Moras gågata. Han var påväg till den obligatoriska sista-dagen-fikan-innan-semestern för Birger. Jag fick en lägeskoll inför jobbstarten och det verkar vara som det ska.
---------------

De senaste timmarna har jag och syrran suttit uppe och snackat skit. Inte skit egentligen, men det var verkligen skönt att få prata av sig till någon som verkligen verkligen bryr sig. Tack för den!
---------------

Jag saknar min babe extra mycket just nu. Mest för att jag vill krama honom och ha honom här för att lugna min smygande jobb-närvositet....
---------------

Klockan är görmycket och jag ska försöka ta mig upp och ringa till min sjukgymnast imorgon, så det är gott på tiden att sova.
God natt mina vänner!

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0