Fy bubblan vilken tabbe!

Jag har gjort världens största, förfärligaste misstag. Jag kommer att må dåligt över detta i flera dagar.
Malin var på en kändismatch i fotboll igår i Orsa, ett lag med kändisar mot ett Orsa-lag (?). Jag brydde mig inget vidare igår eftersom jag hörde att bland annat Markoolio skulle vara med. 
Nyss gick jag förbi henne och tittade på match-broschyren. 
Och vems namn står överst? MAGNUS "Orsa" JERNEMYR!!!!!!!!
Jag håller på att ramla av stolen bara av att skriva ner det. 
Hur i helvete kunde jag missa det?! Hur kunde det inte ens slå mig att det faktiskt fanns en möjlighet?!
Hade jag vetat det, hade jag lätt följt med Malin dit. Bara för att.  
Han gjorde till och med ett mål och var med på bild i dagens DD. 
Som tur var, är det ju iaf inte David som skrivit det, för då hade jag blivit ännu mer avis. 

Men hur... varför... VA?!?!

(För er som är helt bakom flötet och inte vet vem jag trillar av stolen över, så kan jag ju säga att Jernemyr är en av mina favoriter - bland många andra - i svenska handbollslandslaget. Såklart.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0