Äventyr 2009 - dag två

Det har varit en aningens bättre dag idag. Nervositeten har släppt och skrivblocken också. Men det betydde ju inte att det fanns mer att skriva om.
Jag gjorde klart texten om den 92-åriga farbrorn, och intervjuade (kanske) Sveriges nya Robinson
På eftermiddagen var jag klar och klättrade mest på väggarna. Det är verkligen jobbigare att inte ha någonting att göra än att ha en hel tidning att göra ensam. 
Jag kände mig mest ivägen där jag satt i mitt hörn så till slut frågade jag Malin om jag inte fick följa med henne till Sollerön och leka fotograf. Det fick jag.
------------

Jag som trodde att grannfejder var något slags hittepå som bara orginal i den djupaste obygden sysslade med. Men så fel jag hade. 
Mer tänker jag inte säga, ni får helt enkelt läsa Malins artikel på fredag. 
--------------

Vad jag däremot tänker säga är att uppmana er att gå in på tv4.se/robinson och rösta på Haldun Kadfalk så att han får den sista platsen i Robinson. 
Det är ett värdelöst program, jag vet, men om ni gör det kanske jag får göra en uppföljning när omröstningen är slut. Dessutom han människan humor. Det måste ju betyda något. 
-------------

Jag tror föresten att jag har hittat min nya themesong till bilfärderna till jobbet. Förra året var det Mustach - Freak of nature, men nu lutar det mer åt The Bryte - Song to Mister P.
Fast det har ju bara gått två dagar än, jag kanske hinner ändra mig.

Nu ska jag stänga ner och sova. Eller, försöka sova är väl bäst att lägga till för tydlighetens skull. 

Puss, hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0