Mår som jag borde efter en grym utekväll

Det är söndag och man kan väl säga att jag har mått exakt som jag förtjänar idag.
Men jag hade kunnat gjort om det hundra gånger om alla gånger är så bra som gårdagskvällen!
 
Pojkarna anlände till Humlegatan vid två-tiden igår. Vi tog bilen till Bergvik, gick på bolaget och shoppade lite åt Flanders.
Kom tillbaka till lägenheten, åt pizza och började korka upp.
Fick äntligen spela Settlers igen också. Jag var grym och jag var hela tiden tvärsäker på att jag skulle vinna, men snubblade på mållinjen och Flanders tog hem segern.
Eftersom vi inte hade bestämt vart vi skulle gå, kollade vi upp våra alternativ. Det visade sig att ett av Flanders nyupptäckter, Renegade Five, hade realise-party på Glada Ankan. Så vi bestämde oss för att gå dit. Och det kunde inte ha blivit bättre!
När vi kom dit strax före elva var det ingen kö alls men redan väldigt mycket folk inne. Bara en stund senare bilades en lång kö och trettio minuter innan stängning var kön fortfarande lika lång. Grymt mycket folk.
Det var länge sen jag dansade så mycket och man fick verkligen trängas på dansgolvet. Sedan började spelningen med R5 och det var också grymy bra drag. Även om jag inte hade någon koll alls på musiken.

Och billigt blev det ju. För att jag har såna underbara vänner så klart. Även om de fick mig att dricka Mintu. Fast det var mest för att vi hade bestämt att vi skulle shotta och jag inte kunde komma på någon annan shot. 

Sedan gick vi till Sibylla för lite fyllekäk. Martin var nära att hamna i bråk med någon konstig snubbe som måste ha varit väääldigt hungrig och en rullstolsbunden kille som liksom blev mittpunkten i bråket, utan att han ville. 
Eftersom mattjaffset drog ut på tiden missade vi sista bussen och fick ta en taxi hemåt. 

Hur som helst så blev det en fantastisktgrymtbra kväll. Extra kul var det ju också att pojkarna blev så nöjda. 

Nu ska jag sova. Jag behöver det. 
Puss, hej. 

E-type - Life
För att dj:en var bra och spelade den. Men sedan ljög han för mig när jag bad om den igen. 
Jag gillar E-type och det står jag för.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0