Jag vill gifta mig med Fantomen.

Har precis atervant fran Phantom of the Opera pa Broadway. Och den var precis sa bra som jag trodde att den skulle vara. Till och med battre. Aven om skadespelarna kor en viss rutin alla dessa forestallningar.
Men nu har iaf en till av mina drommar gatt i uppfyllelse.
Vi hade helt okej platser, aven om en del manniskor verkligen inte borde bli inslappta pa opera om de inte staller upp pa vissa krav. Men vad fan.

Imorgon ar det dags att aka hem. Och jag vill verkligen verkligen verkligen (jag kan fortsatta hela kvallen) inte aka hem.
Men nu har jag varit har tva ganger, och jag vet helt enkelt att jag kommer att komma tillbaka. Det ar liksom bara sa.
"Ni far inte tro att New York ar Amerika" sa en servitor till oss idag, och visst, han har sakert ratt och jag tar garna reda pa om det ar sa. Sa smaningom.

Nu ar det dags att dra sig tillbaka till hotellet och packa kvar det som fortfarande inte ar klart. Om det far plats. For nu borjar det bli overfullt i vaskan vill jag lova.

Nasta uppdatering kommer innanfor den svenska gransen. Tyvarr, tycker jag. Men sa ar det.

Vi ses igen, New York!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0