It's great to be back!

New York baby!
Jag ar tillbaka och det ar hur bra som helst!
Det kanns nastan som att komma hem.
Men att bo mitt pa Times square var inte en san lyckad ide som vi forst trodde.. Det kanns nastan lite trist. Det blir liksom inte samma kansla.. Men vad fan. Att bo runt hornet fran Hard rock cafe kanns ju ratt bra i munnen iaf.
Vi har hunnit med en hel del redan. Aven om vi har en hel del kvar.
Men min javla fot forstor en hel del. Jag trodde jag skulle klara mig utan storre problem, men det ar jobbigare an jag hoppades. Men det ar bara att bita ihop. Den ska inte fa forstora resten av resan.

Jag har lyckats missa ett valdigt viktigt samtal och jag vet inte hur jag ska gora.. Det kanske ar forstort nu bara for det.. Jag maste ta reda pa om sa ar fallet..

Hoppas ni har det bra dar hemma i Sverige!
Och jag hoppas att ni ar riktigt avundsjuka pa oss!

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0