Braaa dagaaaar

Tillbaka i Sverige och har så varit i några dagar. Det känns... det känns.

Gårdagen var en riktigt bra dag och den verkar fortsätta i samma stil också idag.
Igår fick vi erbjudande om tre lägenheter som vi planerar att kolla in i eftermiddag efter att jag har slutat skolan.
Gårdagen bjöd också på någonting annat. Jag ville verkligen ha det jobbet. Och jag fick verkligen det jobbet. "Då får jag välkomna dig som säljare" sa hon. "Jaha, tack" sa jag och förstod inte riktigt vad som hände.
Hoppas bara att jag inte har tagit vatten över huvudet.

Nu är jag i skolan och ska snart dra igång igen efter lunch. Prinsen har precis avslutat sin intervju och nu är det bara att hoppas på det bästa. Sen blir det lägenheter hela eftermiddagen.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0