Boka mig. Mohahaha

Två och en halv timmes sömn är lite för lite för att man ska kunna fungera normalt. Även för mig.
Men nu är det bara en och en halv timme kvar, sen får jag åka tillbaka till Karlstad och se på lägenheter med Prinsen. Och hoppas på det bästa.

Glömde säga en sak när det gäller mitt nya jobb också. Vågar inte riktigt säga vad det är än förän jag har skrivit på kontraktet men det jag vill säga till mina tjejkompisar är: Boka mig! Jag behöver fem provomgångar innan jag får börja på riktigt (tror jag). Så boka mig. Vi kommer ha skitkul!

Nu har jag fått i mig ännu en kaffekopp. Nu ska jag iväg och filma. Eller lyssna på hur man filmar. I don´t care!

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Boka dig? Skulle jag göra även utan jobb ;) Vad är det för jobb? :P Ska du bli sambo också? Nej det känns som alldeles för länge sen nu! Puss

2008-09-23 @ 21:21:35
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag får göra det! Annars får du ta en sväng om Stockholm :P Nej usch, vi borde skämmas ;P Puss

2008-09-24 @ 12:22:31
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0