Länge sedan det blev en dag två..

Ligger och lyssnar på Aqua just nu. Inspirerad av kvällens biltur med Flanders. Otroligt dålig musik, men just nu funkar det rätt bra för jag är egentligen för trött för att bry mig.
Det blev en tvådagars trots allt. Men betydligt lugnare än gårdagen. Den här gången kommer jag ihåg hela kvällen.
---------------
Kvällen har spenderats med grillning med Flanders och Olof, sedan kortspel och fjant med nämnda plus Omur. Blev Toms ikväll igen. Ganska folktomt,  men väldigt kul ändå. Beror nog helt och hållet på sällskapet.
Var en del olaglig ikväll också. I cirka 20 sekunder. Men det var kul.
---------------
Otroligt kul att få umgås en del med Olof. Var verkligen en evighet sen. Eftersom jag inte längre hänger i Göteborg.
---------------
Men just nu vill jag verkligen brottas på ett annat golv. Är helt nipprig och det är alldeles för långt till fredag.
--------------
Jag kommer få världens bästa present! Jag har inte fått den än, men det talas om det.. Ursäkt till er som gett mig presenter tidigare, men den här är helt enkelt lite bättre. På så många sätt.
Att den kommer helt utan anledning gör den ju inte värre, direkt.
---------------
Bäst ikväll under ett parti vändtia:
Olof: På tal om kuk i röven....
Flanders: Nej, pass
---------------
: Mina CornFlakes är så torra utan dig :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0