Jag kan ju inte det här...

Imorgon börjas det igen. Fem veckor på MT. Och jag känner mig inte laddad för fem öre. Jag vill inte det här. Jag kan ju inte det här..
Jag är nog mer nervös nu än vad jag var före uppkörningen. Det är omöjligt iofs, men det känns som det är nära nog.
Jag kan inte det här...
------------------
Gårdagen bjöd på ett kärt återseende. Jon var på väg uppåt landet och passade på att stanna till i Malung och säga hej. En hamburger-lunch och sedan en snabb-tour genom den regniga byn.
Jon spanade in några par skinnbyxor och skrattade gott åt Malungs små egenheter.
Det blev ett ganska snabbt möte, men det var väldigt kul att träffa honom.
"Många kor blir det"

Senare på kvällen fick jag vara fyllechaffis för första gången. Till min absoluta favorit-fyllis. Han hade en fin t-shirt på sig och vi  tog oss hem helskinade, trots att jag är helkass på att köra hans bil.
-------------------
Fredagen bjöd på grilkväll tillsammans med Maria och Bråmå.
Mästerkocken bjöd på underbart gott kött och klyftpotatis. Han gjorde jobbet och jag slöade i soffan. Det var nog lika bra det.
Ett fyllesamtal till Miss Smith och jag saknar henne så. Önskar henne all lycka till nere i Strömstad! Ska se om jag kanske kan åka ner och hälsa på nån helg.
-------------------
Dagen idag har varit fylld med nervositet och hög stressfaktor. Och en känsla av att det här verkligen inte kommer funka.
Mamma körde mig hit till Mora och nu sitter jag hos mormor och har abstinens. Redan.
Imorgon bitti ska jag ta mormors bil och köra till jobbet.
Och jag är inte laddad för fem öre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0