Det börjar närma sig slutet nu...

Det har varit en bra dag idag. Fast väldigt lång och ganska stressande.
Sov som vanligt för länge och kom inte till skolan förrän efter fikat (ingen ovanlighet nu för tiden tyvärr).
Satte igång att redigera steadycam-inslaget och insåg rätt snabbt att det skulle bli ett så mycket bättre inslag med en voiceover.
Och eftersom datorerna i skolan är så totalt dödströtta så hann det bli lunch innan jag kom så mycket längre.
Carro fick övertala Hamid att ställa upp som voiceover, och så blev det.
Så imorgon ska jag lägga in det nya materialet och hoppas på att det blir så bra som jag hoppas. Men jag har inga stora förväntningar. För min klipp-teknik är ju ganska kass.
----------
Sedan åkte jag och herr Kaldal till Tidafors för två intervjuer. Han vid en bastu och jag i en loppmarknad.
Och ni som känner mig vet väl vid det här laget att jag älskar loppisar. Jag gick runt flera varv och blev helt nipprig över allt jag såg och ville ha. Kunde bara tänka på min tomma lägenhet och vad bra saker och ting skulle passa.
Men jag fick tygla mig och gick bara därifrån med en lampa. Som jag inte ens vet om jag kan hänga upp någonstans...
----------
Imorgon tänker jag inte (eller kan inte) åka ifrån skolan innan vissa saker på listan är helt klara och avklarade. Så det kan bli en lång kväll.
-----------
Det vankas stora festligheter på skolan på lördag. Och jag är faktiskt lite sugen på att dra dit. Men jag vet inte än.
Hade ju varit ganska lägligt eftersom jag ändå ska till Molkom och jobba på söndag... Men jag ska fundera på´t.
------------
Jag har börjat sova sådär dåligt igen. Det är nog det som kan förklara mina ständiga försovningar.
Med det sagt så måste jag väl dra mig i säng nu.

Puss hej.

Roligast idag:
"Det är väl innomhus, hoppas jag?"
"Ja, det är väl innebandy?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0