Arkitekt

Jag har återigen spenderat ett par dagar i Värmskog. Efter konserten med Helloween och Gamma rayNöjes i lördags (som för övrigt var riktigt bra och riktigt bra drag. GR är definitivt ett band som ska lyssnas mer på) åkte vi till Värmskog och flyttade några lass. Det är inte långt kvar tills F får flytta in i sitt nya hus nu. Spännande. Och jag har visst fått nån form av arkitektuppdrag. Jag vet inte riktigt om jag har så mycket att komma med eftersom jag inte känner att jag inte vill lägga mig i för mycket. Men ett par små idéer har jag ju iaf. 
 
Så idag har jag roat mig med att göra någon form av skiss för en del av vardagsrummet. Så får vi se om det går hem eller inte. Hehe. Lite kul att ha någonting att pyssla med iaf, även om det bara är för skojs skull. 
 
Nu är jag tillbaka i Karlstad. För jag får jobba imorgon igen. Woho. 
Jag har ju fått jobba en hel del nu på slutet och det verkar ju som de faktiskt behöver folk. Det sura är ju att om det skulle fortsätta såhär så skulle jag få in mer pengar på att jobba extra, än vad jag kommer att få in av att börja praktiken på aktivitetsstöd nästa vecka. Men men.. Sånt kan man ju aldrig veta. 
 
Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp till jobbet imorgon. 
 
Puss, hej. 
 
Mumford and sons - Little lion man
För att jag inte skulle ha någonting emot att se dem i Stockholm ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0