Dagarna som gick

Det blev visst inget inlägg igår. Det hanns inte riktigt med. 
Vad gjorde jag igår egentligen? 
Det blev äntligen en fika med världens bästa Emma. Det var kul att få uppdatera sig lite. Det händer ju alldeles för sällan annars. Sedan åkte jag hem till Mobyn för att kolla till en skadad pappa som hade ramlat och skadat foten. Men åka till doktorn? Minsann inte, då skulle han ju bli tvungen att åka till Mora och röntga och det var bara onödigt. Så han stapplade väl på så gott han kunde. 
Det är ju inte svårt att gissa vart jag har fått min envishet ifrån. 
Foten är dock bra svullen fortfarande så han börjar väl så sakterliga inse att han kanske borde gå till doktorn. 
 
Sedan blev det kalas i Fors hos Elin. Roligast var lille Stellan som tyckte det var väldigt spännande att vara på kalas en en massa folk. Så jävla söt unge!!
Sedan åkte vi till Flanders och avslutade kvällen med spel och öl. Riktigt, riktigt roligt och jag har träningsvärk i magen efter alla skratt. Och jag kom sist i Barn-geni. Jag känner mig sådär lagom stolt över det. 
Det bidde ingen utgång och det tackar jag för. Men jag mådde faktiskt inget vidare när jag vaknade imorse, trots att jag tyckte att jag "bara tog ett par öl". 
 
Idag har jag roat mig med att skjutsa mamma till bussen. Hon sitter nog just nu på ett flygplan till Turkiet. Och jag är inte ett duuuuugg avis. 
Sedan mötte jag upp Flanders och Elin och vi tog ett varv på marknaden. Men det var ju inte så mycket att hurra för. Resten av dagen har spenderats framför teven i Mobyn. 
 
Imorgon blir det nya tag för att börja bocka av to-do-listan. 
 
Jag och Flanders börjar så sakterliga planera en resa till Göteborg. Vi tycker båda att det verkligen börjar bli dags att åka dit snart. Det var ju en evighet sen. 
 
Nu är jag trött och känner att det ska bli rikitgt skönt att sova. Så, god natt. 
 
Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0