Rastlös och för mycket kaffe

Oj oj, hur rastlös kan man vara, egentligen? 
Jag har massor jag skulle kunna göra men jag kan inte riktigt fokusera. Kanske är det för att jag vet att jag får åka tillbaka till Karlstad imorgon. Jag vill liksom bara att den här dagen ska gå. 
 
Nu ringde i alla fall mamma och sa att hon var på väg hem. Så nu blir det väl snart en fika på bynn. Alltid nåt. 
 
Btw, om ni har missat min medverkan i måndagens MT så hittar ni det nedan. 
Jag vill dock påpeka att jag trivs betydligt bättre på den andra sidan av artiklarna. Men här är den i alla fall.
http://www.dt.se/nyheter/mora/1.5166707-halla-lisa-harkman-
 
Puss, hej. 

Kommentarer
Postat av: Emma

AWESOME! :)
Funderar på en värmlandstripp, erbjuds din fanstastika sköna soffa och en tur till kummin (korriander?) eller något annat ställa som har vin ;)

2012-10-10 @ 14:52:26
URL: http://nummerfjorton.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det kan du lita på! :)

2012-10-10 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0