Inget rubrikförslag

Helgen spenderades i Värmskog med karln och två små busfrön. Det blev bland annat en dag på Bergvik och en utflykt med korvgrillning och lek. 
 
Igår var jag på arbetsintervju. Jag vet inte hur det gick. Det kändes mest som jag babblade på okontrollerat. 
Åtta stycken hade kallats till intervju. Av närmare 150 sökande. Nästa steg är att fyra stycken kommer att kallas till en ytterligare intervju och arbetsprov. Men jag tvivlar på att jag kommer till nästa steg. 
 
I övrigt så har dagen idag inte varit den bästa. Jag känner mig hängig och har ont i kroppen och jag har inte fått någonting gjort. Kanske börjar jag bli sjuk..
 
Nu ska jag försöka sova. Hoppas att det går bättre inatt än det gjorde natten till idag.
 
Puss, hej.
 
Ulf Lundell - Hon gör mig galen
För att det är en bortglömd favorit som har hittat tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0