Vissa tisdagar är lite bättre än andra.

Det ligger en man och sover i min soffa. En man! I min soffa!
Men han får gott ligga där och sova en stund. Själv sitter jag i köket och försöker hitta plugg-motivationen efter en fullspäckad arbetsdag. Det går sådär. Slutade med att jag började installera mitt CS5-paket istället, som jag äntligen fick licenskod till idag. Här ska banne mig redigeras!
------------------------
Jag tror att både jag och mannen lider av akut och allvarlig sömnbrist just nu. Det känns i hela kroppen. Men det blir ju lätt så. Helt enkelt.
-------------------------
När jag till slut hade tagit mig upp ur sängen imorse och drog mina trötta fötter mot jobbet kom jag på, när jag var framme, att jag hade glömt kaffekokaren på hemma i köket. Jävligt onödigt att bränna ner köket, tänkte jag, och bad om att få låna VF-bussen för att åka hem och stänga av det förbaskade åbäket. Så kan det gå.
------------------------
Nu ska jag gå och väcka den sovande mannen. Eller nej. Nu ska jag gå och joina den sovande mannen i min soffa.
Puss, hej.
Melissa Horn - Innan jag kände dig

Kommentarer
Postat av: Emma

Skriv mer, massa mer, mycket mer! Du har iaf 1 trogen läsare :)

2012-05-15 @ 21:25:16
URL: http://Nummerfjorton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0