Tro det eller ej men imorgon är det fredag.

Det har varit en ganska lugn jobbvecka. Lite för lugn för min smak egentligen. Jag vill gärna att det ska brinna lite i knutarna och att saker "måste bli gjorda" inom en viss tidsram, jag blir så väldigt oproduktiv och oinspirerad annars. Men imorgon måste allt göras klart inför lördagens evenemang i Skoghall, även om det är ganska lite som måste göras.
-------------------
Men imorgon är det iallafall äntligen fredag. Även om jag inte får ta helg förrän lördag eftermiddag.
Det är fortfarande lite oklart om jag får träffa mannen eller inte. Jag föreslog att han kunde komma hit imorgon kväll, sedan stanna kvar och ligga och sova när jag åker på lördag morgon, göra sina ärenden på stan och Ikea och sedan hämta upp mig från jobbet och att vi sedan rullar hem till honom i Värmskog.
Men han är ju en upptagen man och kanske borde han stanna hemma och passa på att få saker gjorda när jag ändå är upptagen. "Om vi har väntat så här länge på att få träffas så kan vi ju lika gärna vänta en dag till" sa jag.
"Ja men med tanke på hur lite tid vi faktiskt har kvar tillsammans innan du åker, så..." sa han.
Vi får se helt enkelt.
På lördag och söndag ska vi iallafall slappa på hans altan. Jag har bestämt att jag även ska ta med badkläder. Med tanke på att han har sjön alldeles nedanför huset och med tanke på den temperatur det ska vara i helgen så kanske det blir årets första dopp. Att få med mig badkruka-mannen är en helt annan utmaning.
Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0