Känslostormar

Det är konstigt. Jag känner känslostormar som spretar åt totalt motsatta håll, så gott som konstant.
Jag är jätteglad för att jag nu har hittat en tjej som vill hyra min lägenhet över sommaren. Hon tar den möblerad, så när som på några småsaker som jag måste fixa. Det är skönt för då blir det liiite lättare att komma tillbaka till Karlstad i höst om jag vill.
Samtidigt känner jag panik för att skolan faktiskt är slut om en vecka. Och alla slutbetygen har inte kommit in.
Samtidigt är jag så glad att jag har träffat den här mannen, som jag satt och pratade med i telefon i över 1,5 timmar (det är nära rekord för min del) igår kväll och ville verkligen inte sluta.
Samtidigt känner jag mig ledsen för att jag snart måste åka från Karlstad och Värmland.
Samtidigt är jag tokglad för att det snart är helg och jag får träffa honom.
Samtidigt har jag dåligt samvete för att jag väljer att jobba på lördag.
Samtidigt är jag jätteglad för att jag nu har träffat någon som vill hitta på saker och som vill göra det bästa av den lediga sommaren tillsammans med mig.
Samtidigt är jag oerhört nervös för att spendera pengar eftersom jag inte vet när jag kommer att få in nya igen.
Usch vad jag beklagar mig. Varför kan jag inte bara vara glad och njuta av nuet? Eller tja, jag kanske inte ska njuta av det nu som jag befinner mig i nu, eftersom jag sitter inomhus på ett litet kontor på Våxnäs.
Men jag lovar er, i helgen ska jag banne mig njuta! Och inte försöka tänka på allt det där andra.
-------------------------
Idag är det dessutom sommarväder!
Det var 19 grader varmt i skuggan hemma hos mig i morse klockan 07.00.
Så idag är första kjoldagen för i år. Känns rätt gött faktiskt.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0