Det blir inte alltid som man tänkt sig

Igår hade vi bestämt att vi skulle gå på bio, eftersom vi hade fått biobiljetter av chefen.
Vi bestämde oss för att se Dark Shadows (det kanske var mest jag som bestämde) och vi bestämde att vi skulle gå på första föreställningen och sedan gå ut och äta efter.

Så mannen hämtade mig efter jobbet, vi stressade förbi McDonalds på vägen hem och vi stressade tillbaka ner till stan. På vägen dit fällde jag en kommentar om att "det är nästan lite synd att gå in och sätta sig i en mörk biosalong ikväll eftersom det är så fint väder. Egentligen borde vi sitta på en uteservering".
När vi kom till bion gick vi fram till kassan, beställde popcorn och sa vilken film vi ville se.
"Tyvärr men den är inställd idag. Vi kanske kommer att visa den imorgon" sa tjejen i kassan.
Ja..ha? Jag blev lite sur och undrade för mig själv varför det inte stod någonting om det på hemsidan när jag kollade fem minuter tidigare.
Så vi fick lämna tillbaka popcornen och lomma ut ur bion igen.

Istället blev det ett glas vin på Ankans uteservering tills vi kände oss hungriga igen och sedan blev det mat och vin på Pace. Det var så trevligt så!
Vääääldigt god mat, men det måste ha varit någonting på min tallrik som inte var helt okej, men tanke på hur jag mådde en stund senare. Men det gick iaf över och nu mår jag bra igen.

Han åkte toktidigt imorse. Och jag har lite ångest för att vi inte kommer ses förrän nästa helg. Hur ska jag klara mig i en och en halv vecka?

Nästa gång vi ses är det meningen att vi ska ut och resa lite. Jag ska nämligen dra med honom på EM-kval i handboll i Stockholm. Jag är så jävla taggad. Han är lite mindre taggad.
Men vi ska till och med sitta i klacken och hur skulle det kunna misslyckas?!
Så om någon har ett bra tips på ett billigt boende i Stockholm 9-10 juni så tar vi tacksamt emot det!
Vad som händer efter handbollen får vi se. Vi har stora planer men vi får se om de går att genomföra.

Nu ska jag fortsätta jobba lite. Jag har fått ett specialuppdrag av chefen idag: Att designa hennes dotters studentskylt. Det roliga är att hon också går MP3b. Hejja MP3b!!!

Puss, hej.

Lillasyster - Så jävla bra
För att jag inte tycks kunna sluta lyssna på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0