Ett jobb kvar...

Ett jobb kvar. Sen får jag åka till Dansbandsveckan.

Jag ska väl vara snäll och ta över nåt av Selmas jobb också, hon som har blivit överröst med sju jobb, stackarn. Men SEN åker jag hem!


Dock har det blivir lite ändringar i mina planer. Min morbror kommer hålla min stackars skitbil som gisslan över min minisemester. Eftersom den måste lagas lite. Det ställer ju till det lite för mig, men som tur är kommer syrran och Pata hit idag så jag kan åka med dom hem i eftermiddag. Sen får vi lösa problemet med transport och jobb-bil på måndag.


Jag får även med mig fröken Brolin hem. Dansdrottningen tänkte egentligen åka fram och tillbaka Våmhus-Malung ikväll och inatt helt ensam. Så jag tyckte att det var bättre att hon sov över hos mig så hon slipper köra mitt i natten själv. På torsdag ska vi visa Fredrik hur man ordentligt gör Malung under en dansbandsvecka.


Nu ska jag ta tag i den här artikeln, så jag blir klaaaar nån gåååång.


Puss, hej.

Lars Kristerz - Vi på landet

För att den passar sådär extra jättebra en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0