En och en halv arbetsdag kvar...!

Jiiihaaa! Onsdagen närmar sig med stormsteg! Nää förresten, det går inte riktigt så fort som jag skulle önska att det gjorde, men det går ju framåt iallafall. Snart bara en och en halv dag kvar tills jag får brumma hemåt till dansbandsveckan, öl, vänner, musik och... mannen!!
Jag har dåligt inflytande på honom och får rockermannen att komma till dansbandsveckan. Ha!

br>Lite tjejsnack med världens bästa Emma hoppas jag också hinna med, över en öl eller tio. Fredrik får helt enkelt sköta sig själv då.


Jag börjar känna mig skapligt sliten nu efter nio dagar i rad på jobbet. Kommer jag somna i öltältet imorgon mån tro? Men det är bara att köra på, det händer ju bara en gång om året.

En platta Guinness och en flaska vin är inhandlat. Det får bli en vända till till bolaget imorgon innan hemfärd. För jag ska ha Mojitos. Så det så!

Nu ska jag skriva klart mitt scoop.


Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0