Halvdan uppdatering och come back på begäran

Jag har fått en del kommentarer om att jag bloggar för lite. Det är helt sant, det har jag gjort. Jag kommer knappt ihåg mitt senaste inlägg.
Jag tänkte därför göra någonting åt det.
(Dessutom har jag precis kommit hem från krogen och är smått dragen. Vilken bonus för er!)
----------------
Vad har hänt sedan jag senast skrev? En hel massa.
Sveriges bästa landslag tog hem en fjärdeplats efter en rysare på hemmaplan och det svider i hjärtat. Men det är ändå så mycket bättre än jag någonsin vågat hoppas på.
Ni vet väl att jag ska gifta mig med Magnus Jernemyr? Han vet inte om det själv än, dock, men det planerar jag att ändra på i sommar.
Varför jag ska gifta mig med just honom? Är det inte självklart?
Jag får bli handbollsfru, jag får flytta till Barcelona och jag kan hälsa på i Dalarna när det passar. Det blir inte bättre än så!
Men va fan. Det som har hänt sedan jag uppdaterade senast har hänt och det är bara onödigt att dra upp gammalt groll. Saker förändras, "epoker" tar slut och misstag begås gång på gång. So what?!
Istället tänkte jag berätta om dagens äventyr.
En heldag på universitetet som blev en halv dag. Ett grupparbete hos Stina slutade med att jag "bjöd in mig själv" på några glas vin på Tempel bar. Som slutade med att jag våldgästade Emmas förfest, som slutade med en kväll på Glada ankan.
Anette, du som vet hur jag var för ett par hundra år sedan på gymnasiet, du vet att bjuda in mig själv och våldgästa folk som jag egentligen inte känner, inte alls är min grej egentligen. Men idag, idag var ett undantag! Och jag är stolt över mig själv!
Men ikväll kände jag mig oerhört gammal, för att vara ärlig.
Jag som har längtat efter att gå på Ankan länge, eftersom det brukar vara bra där. Ankan är rock och kul folk. Men ikväll var det enbart 18-åriga backslicks och spännisar. Hela jävla högen. Madonna på storbild och Rihanna i högtalarna.
Ursäkta, men har jag missat något?
Och karlar ska vi fan inte tala om.
Vad fan drar jag till mig för "män" egentligen?!
Det är inte ens någon idé att ta upp det här och nu, men i korthet kan jag väl säga att jag fortfarande är på jakt efter min hook-up. OCH ENDAST EN HOOK-UP. SKA DET VARA SÅ FÖRBANNAT JÄVLA SVÅRT?!?!?!
-----------------
Just nu är klockan på tok för mycket för att jag ens ska tänka tanken på att gå på föreläsningen imorgon.
Men jag bryr mig ärligt talat inte. Jag har aldrig varit så fruktansvärt trött på någonting som jag är på att plugga just nu. Motivationen är lika med minus noll. Och det kommer straffa mig så hårt i slutändan. Men just nu bryr jag mig inte. Alls. Faktiskt.
Så här har ni er uppdatering. Jag ska försöka hålla motivationen uppe.
Puss, hej
Lillasyster är tillbaka. Och det med besked!
Jag hörde deras nya singel på P3 idag av en slump. Jag som aldrig lyssnar på P3. Singeln har tydligen inte släppts än, men håll öronen öppna!!!!!!
Lillasyster - Så jävla bra

handboll
Det största som har hänt under 2011. Så här långt. Den kom att kallas bragdmatchen. Mötet mellan Sverige och Polen i gruppspelet i Göteborg. Polen sänktes så hårt. Jag var på plats. Min man också. Nummer sju. Lucky number seven.

Kommentarer
Postat av: Isabell

gillar att Världens Bästa Lisa är tillbaka här! :D puss

2011-02-22 @ 16:24:56
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Isabell

Svar: den föreställningen kommer jag aldrig glömma! Då och då tänker jag att jag ska gå och se dem men just då är de inte i göteborg. Ska kolla upp när de är här nästa gång och beställa biljetter. Helt klart värda att se!!! :D



Puss!

2011-02-23 @ 20:03:03
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Isabell

Oh vilken långvarig comeback, ; )

2011-03-10 @ 08:35:33
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0