Through the gates of hell. As we make our way to heaven

Helgens bestyr.
Det har varit intressant, minst sagt.
-------------
I förmiddags åkte jag och syrran ut till Skutberget och tog en långpromenad i skogen. Det blev en hel del joggande också, vilket jag är nöjd med.
Jag önskar bara att knät kunde hålla lite bättre.
----------------
Jag skulle ha gjort någonting annat idag också var det sagt. Men jag valde att inte låtsas om det för en stund. Det var inte riktigt sjysst, men samtidigt har jag kommit fram till att jag trivs för mig själv. Nu vill jag bara ha kul. Och när angelägenheten går till gränsen för desperation då är det inte längre kul. Då backar jag hellre och beter mig som en skurk.
----------------
Flanders har bokat sin biljett till den 24e. Så nu är det klart att alla tre pojkarna kommer på besök.
Jag längtar, det kommer bli grymt! Då blir det dalarock hela vägen. Sabaton!!
---------------
Har precis sett på Brothers and sisters som äntligen har börjat igen.
Nu är det mest bara blaha på teve. Jag menar, Mama Mia...?
Jag förstår inte fascinationen för den filmen, har jag aldrig gjort.
Abba är en sak. Mama Mia på en scen i riktigt musikalversion är också en annan sak.
Men huuuuj vad det blir klämkäckt och överdrivet sött på film. Jag får ont i tänderna.
Det är nästan så det lockar mer med att lägga sig och läsa kommunikationsorganisation. Nästan.
-----------------
Det här med Greklandsbilderna, alltså... Jag var på Siba igår för att köpa en kortläsare. På Expert också för den delen. Men där hade de bara läsare för flera hundra kronor kvar. Jag är ledsen men jag pungar inte ut det för något som jag kan köpa för en femtiolapp . Så om ni fortfarande är intresserade av lite bilder så får ni hålla er till tåls ett liiiitet tag till, okej?
Puss, hej.

Sabaton - Primo Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0