Heldag på Kau

Jag sitter på Kau och grupparbetar med vårt case om organisationskommunikation och McDonald´s. Det är redovisning imorgon och vi har en hel del kvar att göra, så det blir nog ett antal timmar till här i datasalen.
----------
Snart är det äntligen fredag!! Då blir det fullt hus i lägenheten i 32an då den invaderas av en drös dalmasar och en och annan kulla som senare ska dra vidare till Nöjesfabriken för att dalarocka med Sabaton!
Vi blir ett gäng; jag, Elin, Anders, Martin, Olle och Emma. Det kan helt enkelt blir hur bra som helst!
-----------
Snaaart är den långa väntan över. Snart släpper Christian Kjellvander sin nya platta. 10e november för att vara exakt. Helst skulle jag vilja att den släpptes igår, men den som väntar på något gott... Fantastiskt dåligt talesätt, för övrigt.
-------------
Och så börjar det verkligen bli dags att boka biljetter till handbollen i januari. Gruppspelet spelas i Göteborg och det kan ju verkligen inte bli bättre.
Någon som har lust att följa med mig? Om inte annat så går jag själv, om jag måste. För jag är inte så dum så jag tänker missa den här chansen.
Nu ska jag gå och slänga i mig lite mat innan jag ska fortsätta skriva om McDonald´s.
Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh, jag hade så gärna vela gått med er i morgon på Sabaton. Men kanske en annan gång. Hoppas ni får det Grymt! (hm, hur kan det misslyckas? =P)



Puss!

2010-09-23 @ 11:39:43
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det hade så klart varit jättekul om du hade följt med, men det kommer fler chanser :)

Du kanske har lust att följa med mig på någon handbollsmatch i januari i Gbg? ;)

2010-09-23 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0