En liten fundering

Jag började fundera på en sak.
Det här med Facebook alltså....
Är det en så bra idé att skicka ut en vänförfrågan till en person som man vill börja dejta?
Om det går åt helvete då, tänkte jag... Vill man ha personen kvar på sin vän-lista då? För så långt jag vet så kan man inte ta bort en vän-kontakt utan att anmäla den. Eller kan man det?
Jag liksom bara tänkte....
---------------
Jag har precis kommit hem från en tjejkväll på Strand med söta Jessica och Sofia.
Det var skönt att få träffa Sofia för första gången på alldeles för länge.
En hel del har gåtts igenom och de hysteriskt roliga youtube-klippen har avlöst varandra.
---------------
I onsdags blev det flottrace och en blöt kväll på Tempel. Väldigt roligt.
--------------
Jag är väl medveten om att jag FORTFARANDE inte har lagt ut några bilder från Grekland.
Anledningen?
Min dumma kamera vill inte fungera tillsammans med min dumma nya dator. (Jag börjar fan ångra dator-köpet).
Jag har tänkt ta mig till Bergvik och Siba för att köpa en kortläsare, men jag har helt enkelt inte hunnit.
Men ni som är väldigt intresserade har väl säkert sett några av syrrans bilder på hennes Facebook.
------------------
Puss, hej.

Silverchair - Anas song

Kommentarer
Postat av: Emma

När kommer du hit? Malung till markanden? Alldeles för lägesen IGEN!

2010-09-11 @ 22:04:20
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har inte bestämt om jag ska till Malung då eller inte. Beror på om jag bestämmer mig för att gå på finsittningen. Ask me again in a few days :)

2010-09-12 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0