Tea-Media dumpade Koriander för Harrys

Det är bra när man bestämmer sig för att inte bestämma sig för saker. För då är saken i fråga som bortblåst. Det är jättelätt. Verkligen.  "Vi var aldrig kära i varann, det bara kändes likadant" som fröken Melissa Horn uttrycker det.
----------------
Ikväll var det dags för quiz igen. Eftersom det var fullt på Koriander, valde vi istället att gå till Harrys. Det resulterade i en fjärde plats. Bäst hittills, ever.
Nästa vecka kan ju jag inte vara med, så vi får se vad laget väljer, Koriander eller Harrys.
Personligen föredrar jag Koriander. Var så hemskt segt på Harrys.
-----------------
Lagets filmklubb har äntligen bokat ett första möte. Vi har pratat om det länge, och på lördag blir det av. Här på 32:an. Vilken film det blir råder det delade meningar om fortfarande, men vi får se på lördag.
Efter det är det meningen att vi ska bowla. Hellre det än biljard, säger jag!
Fan vad glad jag är att jag började gå på quizen!
Nu återstår problemet att fixa bekväma sittplatser till alla.
------------------
Idag har jag haft fullt upp. Bland annat har jag äntligen skaffat lugg igen. Ville helst klippa hela håret men ekonomin tillåter inte det just nu.
Luggen blev dock inte som jag ville, men jag vänjer mig nog. Om inte annat så är den snart för lång igen och måste ändå klippas om.
------------------
Jag har fortfarande inte hittat mitt bankkort som jag måste ha tappat i helgen. Fruktansvärt irriterande att behöva tänka på kontanter hela tiden.
------------------
Ikväll såg jag fram emot en spelning med Stiko Per LarssonAnkan efter quizen. Men en efter en bangade mitt sällskap, så det blev inte av. Men det kommer fler gånger.
-------------------
Nu ska jag se klart på Disneys Aladdin som spelar i bakgrunden, sedan försöka sova.
Puss, hej.
Manic Street Preachers - If you tolerate this your children will be next
För att den var med på quizen ikväll. Och för att det är en av mina allra bästa bortglömda favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0