Jag är ingen soldat

Det är nog dags för en liten uppdatering igen.

Helgen har varit väldigt lugn. Sedan i torsdags har jag varit däckad av en förkylning. Nu börjar det dock bli bättre, förutom den förbannade rethostan som driver mig till vansinne. Men imorgon är det grupparbete som gäller i skolan så då måste jag vara fit for fight. Någolunda iallafall.
Syrran har också varit sjuk sedan i onsdags, fast i magsjuka. Men jag tror att jag har klarat mig från den iaf.
-------------------- 

En galakväll var planerad inför melodifestivalen igår. Med mat, massa folk och bubbel hos syrran, men det blev ju inte så av förklarliga skäl. Men lite grillspett blev det iaf för mig och henne.
-------------------- 

Vad tyckte jag om melodifestivalen då?
Tja, överlag så var det en ganska stor sömntablett hela startfältet. Och jag har egentligen ingenting att säga om vinnaren. Förutom att jag gillar de röda conversen.
Syrran höll på Salem. Det gjorde jag också men för att göra lite mer tävling av det hela så höll jag på Ola. Det gick inte så bra för mig för det gick inte så bra för Ola.
Och stackars snyggo-Peter.
-------------------- 

Imorgon går jag in i mina sista få dagar som 23-åring. 
Det är oklart om jag går i skolan på onsdag men om jag inte gör det funderar jag på att ta en Lisa-dag. Kanske hyra en massa Disneyfilmer (alternativt andra filmer som bara jag vill se), äta snacks och bara lata. 
Kanske väljer jag att stänga av mobiltelefonen också, vem vet.
-------------------- 

Jag och syrran börjar smida ordentligt på våra höstplaner nu. 
Den där grekiska ö-luffen som vi skulle göra när jag fyllde 18 ser just nu ut att genomföras i slutet av augusti i år. Vår res-rutt planeras för tillfället och flygstolar har vi kollat upp. Det gäller bara att komma överrens om vilka öar som ska hinnas med. Det finns ju ganska många att välja på, om man säger så. 
-------------------

För övrigt så mår jag okej. 

Hej.  

Kommentarer
Postat av: Emma

Dinsey utan mig? Why? Kom till Stockholm så kollar vi på massa disney! Jajaja :)

2010-03-15 @ 11:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0