Som jag väntat. Imorgon är det torsdag!

Jäklar vad jag har varit duktig idag.
Började dagen med en tur på stan för att uträtta en massa ärenden åt andra. Sedan har jag dammsugit, dammtorkat alla mina svarta möbler som alldeles för snabbt blir gråa, torkat alla golv, lagat mat och matlåda, diskat, packat, hjälp syrran i nya lyan och städat.
Med andra ord; inte det jag skulle behövt göra men ändå det jag behövde göra.
-------------------- 

Jag är glad för att jag gick med i Hyresgästföreningen igår. För det har redan blivit strul i huset och det känns som det är väldigt dålig stämning överlag just nu.
--------------------

Imorgon är det äntligen torsdag. Som jag har väntat. För imorgon, efter skolan, åker jag ner till Göteborg igen och det innebär också att det är en dag mindra kvar till Alice i Underlandet. Jäklar vad kul det ska bli att få umgås med Isabell lite igen. Känns som en evighet sen. Men som sagt så vore det så mycket bättre om vi kunde umgås alla tillsammans.
-------------------

Jag fick ett halvkonstigt samtal igår. Men jag ska försöka att inte läsa in mer i det än det faktiskt var. Men det driver mig till vansinne!  Jag återkommer om det.
------------------- 

Så, imorgon är det först dubbla lektioner som gäller. Med stilistik på schemat. Sedan drar jag ner till ett vintrigt Göteborg. Nu är det bara att hålla tummarna för att tågen går som de ska. För till Göteborg ska jag, om jag så ska ta en taxi!!!
-------------------

Lyssnade för övrigt på HIM:s nya skiva idag. Tyvärr är de inte som de var en gång i tiden. Men Valo blir ju fan bara hetare och hetare. Om det nu är möjligt.


Puss, hej.

HIM - Right here in my arms
Baaaaraaa föööör aaaatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0