... Men filmen var ju bra iallafall

Helgen har varit bra.
Filmen var toppen, kvalitetstiden med Isabell var underbar. Den oplanerade shoppingen med Isa var kul och jag hittade en hel del roliga och användbara grejer.
-------------

Blev en lugnare fest med pojkarna i lördags. Jag var verkligen inte på humör för någonting mer än så.
------------- 

Blev en del strul när jag skulle åka hem och jag kom hem närmare en timme försent. Toktrött.
-------------


OBS! Följande stycke är endast en desperat avskrivning. Endast för att jag måste skriva av mig, helt enkelt.

Men det hände en del otrevliga grejer i helgen också. Jag skulle aldrig ha åkt till Göteborg denna helg!!
Just nu är det mer eller mindre kaos på hemmaplan och i huvudet, för att förklara det enkelt.
Jag mår inte alls bra och jag vet inte alls hur jag ska förhålla mig till någonting. Och jag vet inte alls vad som kommer att hända inom den närmaste tiden.
Men jag kan väl säga att det faktiskt inte alls är så konstigt att jag är så jävla fucked up som jag faktiskt är....

 

Kommentarer
Postat av: Bellatrixofix

I love you Lisa! Jag önskar verkligen att allt löser sig till det bästa. kramar!

2010-03-10 @ 16:22:20
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Emma

Tur att bilden vad bra iallafall! Men allt ordnar sig vet du, annars kan du alltid rymma till mig! Puss

2010-03-11 @ 13:16:45
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0