23? 24? 24? 23?

Nej, jag är inte 23 längre, jag är 24. Jag skriver det bara för att få mig själv att fatta.
Undra hur många gånger jag kommer svara 23 om någon frågar innan det faktiskt fastnar.
------------------ 

Dagen har varit bra. Det blev inte något Disney-maraton som jag tänkte, men en hel del bra grejer ändå.
Först blev det en lektion i skolan. Sedan ner på stan en sväng och en långpromenad hem.
Sedan plockade jag och diskade ett tag. Efter det slappade jag ett tag och hyrde filmen "9" (som Tim Burton har ett finger med i spelet i). Den var bra men inte riktigt lika bra som jag hade förväntat mig.
Sedan blev det tårtkalas hos syster. Hon hade gjort en tårta med barbie-tema och en massa choklad.


För övrigt fick jag veta att jag fick VG på uppsatsen som jag skrev för några veckor sedan. Enligt en kommentar från läraren tycker han att det inte finns någonting manligare än dalmål. Jag vet inte om han var ironisk eller menade allvar. Det var rätt kul ändå.

Så denna dag har varit bra.
-------------------

Men den stora grejen händer imorgon.
För gissa vad? JAG SKA TATUERA MIG!! (Nej, jag ljuger inte).
Det är min födelsedagspresent från syster och jag tvekade inte länge.
Jag fick välja mellan ett bidrag till en tatuering, en middag på stan eller en betald Kent-biljett. Beslutet var ganska enkelt.
Kalla det 24-årskris om ni vill, men jag tyckte det var dags nu.
Så om någon invänder starkt eller har en bra anledning till varför jag INTE bör tatuera mig är det hög tid att skrika till NU för imorgon klockan 11 gäller det!!!
------------------

Det var säkert någonting mer jag skulle nämna men just nu kommer jag inte ihåg det.
------------------

Jo. För övrigt så ringde han idag. Pappa ringde faktiskt. Är det meningen att jag ska pusta ut nu?

Puss, hej.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har tystat alla som försökt protestera ;) Och grattis till VGt.. fast vette fan om jag tycker att dalmål är manligt, lite grovt kanske..:P

2010-03-18 @ 09:24:54
Postat av: Isabell

Gillar ditt inlägg. Jag vill snart sen din gaddning irl! Du e grym lisa, grymt duktig! Grattis till ditt VG! puss, hej!

2010-03-19 @ 18:52:21
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0