Mannen, myten, missen

Här är han. Mannen som inte riktigt förstår att det är dags att fria till mig snart, så jag får bli en äkta handbollsfru.
Proffset i Barcelona som dessutom var ENSAM kändis på "kändis-fotbollen" i Orsa i onsdags.
Undrar om det inte blev en ännu värre miss i och med det. Suck!
Jernemyr

(Jag hoppas för övrigt att ni förstår att jag överdriver en aning. Jag vet att jag inte är Guds gåva till Jernemyr.

Det är fritt fram för de övriga handbollssplarna i herrlandslaget också *blink, blink* )


Kommentarer
Postat av: Herr Gunnarsson

Det finns inget överdrivet i texten ovan. Handbollsspelarna har bara inte insett vad som är bäst(eller värst =P) för dom än. Sparsamt med artiklar att läsa om Mora från reporter Harkman, nyhetstorka i Dalarna??

2010-07-09 @ 14:54:26
Postat av: Journalisten

Haha, det är väl alltid nyhetstorka i Dalarna? Fast inte idag! http://www.dt.se/nyheter/mora/article691509.ece

Journalisten tackar korkade ungdomar för att de bryter nyhetstorkan för en stund.

2010-07-09 @ 16:51:51
Postat av: Isabell

Du skriver så bra, Lisa!

2010-07-13 @ 09:02:21
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0