"You spin my head right round"

Språkvetenskap is the shit.
Iaf som det känns efter dessa två dagar med dubbellektioner. Det är grymt intressant och jag har fått en nytändning av motivation. Och det är inte en minut för tidigt.
Nu är vi dessutom bara "informatörer" i klassen och det är mycket skönare än 120 personer.
Nya läraren heter Roland och kommer från Säffle. Bara det är roligt. Han själv är riktigt rolig han med.
--------------- 

Nu har jag tagit helg och börjar först på tisdag igen. Och denna helg är bokad. Först en middag på Herrhagen imorgon hos Emma, sedan födelsedagsfest med Singstar hos Jessica på lördag. Jag ser fram emot denna helg! Men jag känner även att jag skulle behöva en vit helg. Det var ett tag sen nu. Men va fan, det hinns väl med det också.
--------------

Imorgon ska jag ta en sväng ner på stan och köpa nya örhängen innan det är dags att dra sig mot Herrhagen. Emma ska få "äran" att hjälpa mig med det ena och det andra. Och hon har verkligen inget val. Mohahaha.
--------------- 

Det verkar inte sämre än att jag kommer bli tvungen att börja hålla på Island i sista slutskedet av handbolls-EM. Till skillnad från Sverige så förtjänar de verkligen att spela vidare. Dessutom slog dom ju ut Norge.
---------------

Det var Malungskväll på tv3 idag. Visst, det är ju kul men det är ju synd att tv3 ska göra allting så jävla förnedrande.
--------------- 

Jag har sådan oerhörd Christian Kjellvander-abstinens just nu. Dags att dra sig till studion Christian. Det är bara så!
---------------

Nu ska jag lata mig lite framför teven innan jag ska sova.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0