Tillbaka till verkligheten

Jag är tillbaka i Karlstad och det för sig känns görgött. Men jag saknar redan gänget, den kassa humorn och spelen.
- Hur många gånger tror du vi har spelat under dom här veckorna?, frågade jag Anders.
- Jadu... Alldeles för lite, svarade han.
Och det är sant. Även fast vi nog har kommit upp emot en 10-15 gånger utan problem.
Men jag har vunnit. Hör och häpna. Iaf två gånger. Mohahahaha.
--------------

Jag har iaf haft otroligt roligt de senaste veckorna. Det var ganska tungt där i början av lovet innan jul men efter jul dök resten av gänget upp och det har varit fullt upp sedan dess. 
-------------

Jag tog sällskap med Martin till Karlstad idag, innan han fortsatte sin resa mot Göteborg.
------------- 

Det kändes otroligt hemtrevligt att komma hem till Norrstrandsgatan idag på någon sätt. Trappan var nystädad och luktade gott, i Lindas lägenhet luktade det pepparkakor och mysbelysningen var på, fast hon inte var hemma. I min lägenhet var det... kallt. Men nu är det mysigt och varmt igen. 
Det är otroligt gött att vara hemma igen. 
------------

De senate timmarna har jag spenderats nere hos syrran framför hennes teve. 
Jag har försökt montera min egen teve men det är inte sämre än att man skulle behövt en karl i huset som kunde fixa ett och annat. Men jag får vänta till syrran kan hjälpa mig imorgon.
-------------

Det smids stora planer inför helgen. Antingen kommer mormor och morbror med familj eller så ska jag åka på Ikea och köpa nya vinglas. På lördag ska jag och Emma gå på En julsaga (teater) och sedan gå ut och äta eller dricka öl efteråt. Det kommer bli hur bra som helst!
-----------

Sen hoppas jag få åka till Göteborg så småningom (om inte gänget kommer hit). Om jag får önska själv så blir det Thåström i Gbg i februari. Vore fantastiskt. Synd bara att det är en torsdag. Men lite får man väl offra?
--------------

På måndag börjar skolan igen och jag är ganska nollställd inför det. Uppgifterna som vi har fått under lovet är iaf avklarade och det är väl alltid nåt.

Fuck off.

In Flames - Move through me
För att jag har många ledmotiv i mitt liv. Men detts är ännu ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0