"Hello, hello, hello. How low?"

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen.  Så.. Vad har hänt sen senast?
------------

Middagen hos Emma var toktrevlig. En massa god mat, skitsnack och vin. Och efter diverse småfuffens kom jag dessutom hem från Herrhagen.
Lördagen hos Jessica var också toktrevlig. Äntligen fick man träffa den där unga kvinnan igen. Kvällen blev dock ganska lugn och någon utgång blev det inte heller. Men däremot en hel del galen Singstar.
"Dom sjunger om bacon" Haha.
------------

Frankrike blev Europamästare i handboll. Nu regerar dom verkligen den sporten. Viva la France! Jag hade hellre sett Island på toppen men de höll verkligen inte måttet.
------------- 

Det har varit två långsamma språkvetenskap-lektioner idag. Det enda vi sysslade med var gruppdiskussioner. Nästan. Men hur man än bär sig åt så är det intressant.
-------------- 

Fick även tillbaka hemtentan idag. Ett stort fett "80 %" mötte mig när jag hämtade ut den. (Bara några få poäng från VG). Det trodde jag verkligen inte. Om uppgifterna på min kurs-sida stämmer så fick jag dessutom VG på kursen. Lite oväntat, eller? Lite gött, eller?!
---------------

Jag är så förbannat rastlös. Men ut vill man ju inte gå. För där vräker snön ner och det blåser halv storm.

Ska väl lägga mig och läsa lite språksociologi istället.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite gött? Hur gött som helst skulle jag säga :) Grattis! :)

2010-02-03 @ 20:51:39
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0