Alla får ligga

Jag har precis avslutat en fredagsmys-kväll med syster med thaimat och film.
---------------- 

Det var en evighet sedan jag uppdaterade igen och det har hänt en del sen dess. Ingenting superupphetsande men ändå...
----------------

Shoppade upp mitt studiestöd på böcker på bokrean igår. Nejdå, så illa blev det inte. Men en hel del böcker blev det iallafall. Totalt 12 böcker, dock var inte alla till mig själv utan även till syrran. Tungt var det iallafall att släpa hem.
För min del blev det bland annat:
Vivi Edström - Selma Lagerlöf, livets vågspel
Christopher Moore - Med andra ord
David Batra - Den som inte tar bort luddet ska dö
Henrik Fexeus - Alla får ligga

Nu hoppas jag bara hitta tiden till att läsa alla. Får se hur det går med den saken. 
Böcker
-----------------

Biobiljetterna till Alice i Underlandet är nu fixade!!! På fredag ska jag och världens bästa Isabell äntligen få se den. I 3D dessutom. Jag är lite skeptiskt till detta 3D, men jag kanske inte har någon anledning till det?
Så på torsdag bär det av till Göteborg igen. 
Lite synd är det ju att vi allihopa inte kan gå och se filmen tillsammans. Det hade ju varit kul om det skulle kunna gå, men på grund av omständigheterna blir det ju inte så. 
Men lite egentid med Isabell är inte helt fel det heller. Har ju inte träffat henne sen de var här i Karlstad
-----------------

Annars då?
----------------

Hardcore Superstar spelar på Nöjesfabriken ikväll och jag hade mer än gärna velat vara där. Jocke Berg är ju så där... het. Men jag har ju faktiskt inte lyssnat på dem på några år nu och ingen här verkar dela min musiksmak. Jag får helt enkelt "nöja mig" med Vile Valo i sommar (!!!!).
För H.I.M kommer till Pier Pressure i Göteborg i sommar. Och jag ska dit. Helt enkelt. (Jag ska för övrigt gifta mig med Vile Valo, vare sig han vill det eller inte).
---------------

Syrran och jag såg på "Min stora feta grekiska semester" ikväll. Och vi kom att tänka på den där grekiska ö-luffen som vi sa att vi skulle göra tillsammans när jag fyllde 18. Om ett par veckor är jag 24 och vi har fortfarande inte ö-luffat tillsammans. Kanske dags att göra det snart?
---------------

Imorgon händer det mycket. Syrran flyttar in i den nya lägenheten då och jag ska hjälpa till. Lägenheten bredvid den hon bor nu, för övrigt, så det är ingen massivt komplicerad flytt. Fick se nya lägenheten för första gången idag. Den är större och väldigt, väldigt mysig. Så ja, jag är lite avis. 
Och ett plus är ju att hon faktiskt stannar kvar i huset. 
Imorgon ska vi även till Sommarlagret, Solareturen, Ikea och....säkert en massa mer. 
----------------

För övrigt så var jag till sjukgymnasten i onsdags. 
Vi kom fram till att min arm faktiskt är lite bättre. Det strålar inte längre ner i fingrarna som det gjorde tidigare. Och det är ju bra. Men smärtan, den minskade rörligheten och dunkandet är fortfarande kvar. Men min sjukgymnast vet inte längre hur vi ska gå vidare, så vi sa i princip tack och adjö i onsdags.
Så jag ser fram emot sjukskrivning, förtidspensionering och bitterhet. (Ja, jag är en aning förtvivlad). Men vad ska jag göra?
---------------

Hoppas alla ni andra mår bra iaf. Jag saknar er, alla mina vänner! 

Puss, hej.

Hardcore Superstar - Someone special
För att den är såååå jävla bra. Och jag undrar sååå mycket vart min H.S-skiva tagit vägen. Jag saknar den!!!
   

Kommentarer
Postat av: Emma

Yeahy äntligen en uppdatering! Hinner läsa alla böcker? Klart du hinner läsa dem, du ska ju bli jätte gammal så du har ju hur många år på dig som helst! Bara du har läst dom tills vi är sådär 80 då vi ska sitta i grönlandsparken med nätstrumpbyxor och rullatorer och ragga småpojkar ;P Hur är det med armen? Tror inte du behöver bli förtidspensionär.. Snart kommer det en microfon som skriver in datorn samtidigt som du pratar så du kan bli världens bästa författare ändå, annars får du göra talböcker :) Puss

2010-02-28 @ 09:39:15
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0