Döm inte husdjuret efter frisyren

Herreguuuud vad jag är dålig på att uppdatera. Men den här veckan har jag verkligen inte haft tid, på riktigt den här gången. Och jag fattar inte att det redan är torsdag kväll. Det känns som jag knappt har hunnit andas denna vecka.
Reklamkampanjen för Löfbergs Lila har upptagit mest av vår uppmärksamhet denna vecka. Och kompletteringarna som jag hade att göra. Och retorik-föredraget.
Nu är det snart helg igen och jag har inte ens uppdaterat er om förra helgens äventyr.
--------------- 

Efter att ha sett min språkvetar-idol Fredrik Lindströms föredrag på universitetet på fredagen tog jag bussen ner till Göteborg. Möttes av världens bästa Isabell. Det blev några glas vin, lite spel och god mat innan klockan var 02.30 och vi kände att det var dags för sängen. Under lördagen blev det utflykt till marknad och sedan årets första glass i Göteborgssolen med Isabell och Gabbe! Jag köpte världens sötaste lilla kanon på marknaden (ja, det är verkligen en kanon) och den har nu fått sin plats på hyllan bredvid min skattkista. 
kanon

Efter utflykten dröjde det inte länge förän Martins inflyttningsfest började. Det var jag och 8 pojkar. Men det var skoj!
Festen började klockan sex. Vi var hemma igen vid halv sju - på morgonen alltså. 
Söndagen var mest sömnig.
----------------

Under veckan har det mest varit skola, skola och skola. Som jag sa. 
Men igår efter en heldag med plugg fick jag nog och åkte hem till Emma och tog några glas vin med henne. 
Idag, efter skolan, åkte jag till Bergvik och hämtade ut min fotoförstoring som äntligen var klar. Nu ska jag bara införskaffa en ram och få upp den på väggen. Det kommer bli grymt snyggt!!
Ikväll har jag varit på VIP-kväll på stan med syrran. Jag hittade ett par fina skor med kilklack. Hoppas det går bättre att gå i dom. Ni anar inte hur gärna jag skulle vilja kunna gå i högklackat!!!!
----------------

På tal om ingenting. Jag har hittat en ny favorit-komiker. Han heter Josh Blue. Han har serebral pares (precis som jag) men han är klockren och med lagom mycket självdistans. Det är nästan Jesper Odelberg-status på honom, enligt mig. Kolla in Josh Blue!
-------------

Imorgon är det fredag och valborg. Jag ska börja dagen med att städa och diska. Sen vidare till skolan för en eftermiddag i datasalen med LL-annonserna. Senare anländer finbesöket från Göteborg. Först Martin, sen Olle. Imorgon kväll blir det HoffmaestroNöjes

Puss, hej. 

elefant  
Fick en present av Isabell. Är det inte den sötaste 
pellefant du någonsin sett? Han har fått namnet Stampe.               
tavla    
Tavlan som ännu inte fått någon ram. Men snygg blev den!!

Kommentarer
Postat av: Isabell

ooooh, jäklar vilken snygg bild! Bland det bästa jag sett faktiskt. Hoppas stampe trivs, jag tror lilleskutt saknar honom lite, han hänger med snabeln hela tiden =P



Puss!

2010-04-30 @ 06:29:02
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Isabell

ooooh, jäklar vilken snygg bild! Bland det bästa jag sett faktiskt. Hoppas stampe trivs, jag tror lilleskutt saknar honom lite, han hänger med snabeln hela tiden =P



Puss!

2010-04-30 @ 06:29:21
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack vännen! Jag är riktigt nöjd också faktiskt.

Näääh, stackars Lilleskutt. Måste säga att Stampe också är rätt duktig på att hänga med snabeln. Vi får fixa en play-date åt dem nån gång så de får ses :P

2010-04-30 @ 11:28:41
URL: http://lillasysterdyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0