Tranor och vin. Inte nödvändigtvis i den ordningen.

Jag tänker låtsas som om ingenting. Mest för att jag inte har hört någonting från hemmaplan.
------------------

Dagen har spenderats i skolan. Efter ungefär 5 timmars sömn åkte jag till skolan för opponering på våra reportage som vi skrivit. Sådär lagom intressant tycker jag eftersom denna journalist-kurs som vi läser nu mest är ett skämt.
Efter det åkte jag och syrran till Bergvik för att fixa en del ärenden. Inte mer med det.
------------------

Halva kvällen har spenderats framför datorn med att lägga till en massa boyband-låtar till min spellista, och halva kvällen har spenderats nere hos syster. Anna och Walle var på besök och vi har suttit där nere och snackat skit och druckit vin. Trevligt var det iaf.
Jag och Walle kom fram till att det ultimata vore en 50/50-garderob med halva kläder och halva Heiniken-öl (eller någon annan öl, typ Guiness för min del).
------------------

Flanders ringde mig för någon timme sedan med världens mest konstiga och oväntade fråga:
Vill du följa med mig på Tranans dag imorgon?
Öööh, va?
Är du seriös nu?, frågade jag.
Det var han och hur knäppt det än låter så verkar det kul. Jag hade lätt följt med om han inte hade kommit på det så sent. Men vem vet, jag kanske tar en tur till Skövde och Hornborgasjön på söndag och tittar på ett gäng pensionärer och fåglar.
Hur som helst så var det väldigt komiskt och totalt oväntat.

...

Kommentarer
Postat av: Isabell

Va?! Gillar han tranor? :D



I love you Lisa, du vet det. Hoppas närsta kurs blir bättre.

2010-04-11 @ 00:13:52
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0