Vit eller svart, det är frågan.

Söndag, kära söndag.
Idag har jag roat mig med att städa klart lägenheten, dammsugit, fixat några nya tavlor (de blev helt okej för övrigt), lagat görgo mat och pluggat. Borde ha tagit en omgång till med diskningen också, men någonting ska jag väl roa mig med imorgon också.
-----------

Fyra nya bilder blev utskrivna och fixade till fina tavlor. Tre av dem blev dock en tavla, så två tavlor blev det väl totalt. Nu är det bara några av de mindre bilderna kvar att fixa, sen är de definitivt redo att sättas upp. Och det blir ett projekt i sig. Ujuj.
------------

Jag kom på idag, bara sådär, hur mycket jag faktiskt gillar den här lägenheten. Hade det bara varit lite mindre gräsliga tapeter så hade det varit toppklass. Men det är bra nära ändå. Nu fattas en lurvig matta. Frågan är bara om jag ska ta en vit eller svart. Förslag?
Om ni vill se hur det ser ut här hemma är det så klart bara att hojta till så fixar jag några bilder. Men bara om ni hojtar.
----------- 

Idag har jag dessutom lyckats hitta ett sånt beslag som fattas på min fina kista på internet. Äntligen!!
Det är samma form på det men det är mer "räffligt" än det som finns. Men gör det egentligen så mycket? Det är ändå snyggare än att ha ett stort fult limm-avtryck där de gamla suttit. Eller?
-----------

Jag har fått en utmaning av min älskade. Han vill att jag ska läsa en Steig Larsson-bok. Det vill jag göra, men eftersom jag inte har den boken och dessutom är mitt i Bilbo just nu så får jag nog fundera lite på det.
-----------

Imogon är det en ny vecka och den börjar med ett seminarium mellan 10-12. Sen får nog ödet bestämma vad jag ska hitta på resten av dagen.
----------- 

För övrigt. Jag har typ blivit besatt av pesto. Jag vill ha pesto på allting. Det är hur gott som helst.
Och soppor. Jag är sugen på soppa typ hela tiden. Varför har jag ingen aning om. Hela min frys är typ full med frysta soppor. Mumms!

Nu nu ska jag försöka sluta tänka på mat och istället krypa ner i sängen och ge mig in i Bilbos äventyr.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Ett litet tips. Köp ingen vit matta! Jag har gjort det misstaget.. den är inte vit längre :P Hoppas allt är bra annars! Var alldeles för längesen nu igen! Puss

2009-09-07 @ 21:33:48
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0